Siirry sisältöön
Palvelun ostajalle
- Antaa turvallisen ja luotettavan ostopäätöksen.
- Palvelusopimusten muutokset ovat helposti tehtävissä.
- Helpottaa vertailua eri tarjouksien tulkitsemisessa, kun tuntee palvelun sisällön.
- Tieto, millaista palvelua voi milläkin hinnalla saada.
- Mahdollisuus seurata miten ostettu palvelu toteutetaan.
- Ehkäisee sopimusriitoja palvelun toimittajan kanssa.
- Tieto palvelun sisällöstä mahdollistaa oikeanlaatuisen ja hintaisen palvelun ostamisen.
- Helpottaa/auttaa asunto-osakeyhtiön hallitusta ja yhtiökokousta ostopäätöksen teossa.
Palvelun saajalle
- Antaa luotettavan palvelulupauksen.
- Ehkäisee sopimusriitoja palvelun toimittajan kanssa.
Palvelun toimittajalle
- Saadaan palvelun todelliset aika- ja kustannustiedot hinnoitteluun ja tarjouslaskentaan.
- Helpottaa palvelun myyntiprosessia
- Säästää työaikaa tarjousten laskemisessa.
- Ehkäisee palvelun ali- ja ylihinnoittelua.
- Palveluihin tarvittava aika ja hinta on helppo perustella asiakkaalle.
- Ehkäisee palveluiden sopimusriitoja.
- Palveluiden tuottavuus, tehokkuus ja laatu paranevat koska varmistetaan palveluiden tekemiseen tarvittava aika.
- Säästää henkilöstökuluista kun voi valita parhaat ja tehokkaimmat toimintatavat, oikealla henkilöstömäärällä.
- Palveluiden johtaminen helpottuu ja johtamiskulut vähenevät.
- Saamme palveluiden suoritusajat ja – kustannukset työntekijöittäin, alueittain, päivittäin, viikoittain, vuosittain.
Työntekijälle
- Varmistaa riittävän työajan tehtävien suorittamiseen.
- Tasoittaa työn kuormitusta ja lisää työhyvinvointia.
- Mahdollistaa päivittäisten työtehtävien johdonmukaisen tekemisen.